Dlaczego nie lubimy reklam?

Firmy ustawicznie stawiają sobie pytanie, jakie metody marketingowe wybrać, by podwyższyć grupę klientów, aby pomnożyć zarobki przedsiębiorstwa. Dzisiejsza reklama nie polega tylko na udzielaniu się w środkach masowego przekazu takich jak gazeta ogólnopolska, czy tv. Promocja jest obecnie potwornie wielowątkowym procesem i stosuje wiele technik. Bardzo popularna zrobiła się promocja firmy w Internecie, a w szczególności jej część tzw. social media marketing. Powinniśmy powiedzieć, iż nie jest to namolna wersja reklamy, którą klienci omijają.
Social media to zabiegi na portalach skupiających społeczność w Internecie. Bardzo popularnymi i co za tym idzie będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: epuls, Demotywatory, Google+, Flaker. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W Polsce mały odsetek, bo tylko 5 % przedsiębiorstw działa w zakresie social media. Bezsprzeczny jednakowoż jest naturalnie fakt, że social media należy do metod bardzo przyszłościowych, ponieważ Internet rośnie w siłę, a liczba surfujących błyskawicznie rośnie. Masa firm wybiera Facebooka, założenie tam fanpage’a i czynne pozyskiwanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia reklamy, które w świetny sposób tworzą postrzeganie firmy przez klientów. Zainteresowani bardziej przyjaźnie odnoszą się do takiej promocji, gdyż nie jest ona natrętna, umożliwia wybór np. w sprawie polubienia fanpage firmy. To zainteresowani decydują o tym, że mają życzenie otrzymywać biuletyny firmy. Dlatego też taki model reklamy jest niezwykle efektywny.

Reklamy

Posted on Maj 12, 2013, in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink. Możliwość komentowania Dlaczego nie lubimy reklam? została wyłączona.

Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d blogerów lubi to: